Πρόγραμμα μαθημάτων τηλεκπαίδευσης

Το ωρολόγιο πρόγραμμα κάθε τμήματος καθώς και οι σύνδεσμοι των ψηφιακών αιθουσών των εκπαιδευτικών έχει σταλεί στους γονείς με με e-mail.

Σύμφωνα με τις εγκυκλίους 155692/ΓΔ4/14.11.20 και 156645/ΓΔ4/16-11-20 καθώς και της Υπουργικής Απόφασης 120126/ΓΔ4/12-9-20, που αναφέρονται στη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση:

  1. Οι ώρες που διεξάγεται η τηλεκπαίδευση όταν τα σχολεία ολόκληρης της περιοχής  είναι σε αναστολή δια ζώσης λειτουργίας είναι:
    1. Πρώτη ώρα: 14:10 – 14:40
      Διάλειμμα: 14:40 – 14:50
    2. Δεύτερη ώρα: 14:50 – 15:20
      Διάλειμμα: 15:20 – 15:30
    3. Τρίτη ώρα: 15:30 – 16:00
      Διάλειμμα: 16:00 – 16:10
    4. Τέταρτη ώρα: 16:10 – 16:40
      Διάλειμμα: 16:40 – 16:50
    5. Πέμπτη ώρα: 16:50 – 17:20
  2. Η εξ αποστάσεως παρακολούθηση των μαθημάτων είναι υποχρεωτική για τους μαθητές των σχολικών μονάδων που τελούν σε καθεστώς προσωρινής αναστολής
  3. Οι σχολικές μονάδες υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση καλύπτοντας τη διδακτέα ύλη
  4. Οι Διευθυντές/τριες των σχολικών μονάδων σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων/ουσών διαμορφώνουν το εβδομαδιαίο Ωρολόγιο Πρόγραμμα της σύγχρονης εξ Αποστάσεως διδασκαλίας, λαμβάνοντας υπόψη τις υπουργικές αποφάσεις που το καθορίζουν και το αποστέλλουν στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  5. Κρίνεται σκόπιμο μαθητές/τριες και εκπαιδευτικοί να συνδέονται πριν από την έναρξη των μαθημάτων για την υλοποίηση δοκιμών (μικρόφωνο, εικόνα, ήχος κ.λπ.), ώστε να εξασφαλίζεται κατά το δυνατόν η ομαλή υλοποίησή τους.
  6. Κατά τη διάρκεια διεξαγωγής των μαθημάτων οι μαθητές/τριες οφείλουν να ανταποκρίνονται σε καθήκοντα που ανατίθενται από τους εκπαιδευτικούς τους (π.χ. να απαντήσουν σε ερωτήσεις, να επιβεβαιώσουν την παρουσία τους, να ζητήσουν τον λόγο, να σχολιάσουν ή και να σημειώσουν στο chat), ώστε να εξασφαλίζεται κατά το δυνατόν η ενεργός συμμετοχή τους στη σύγχρονη εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση.
  7. Να εφαρμόζεται ο οδηγός για τον εκπαιδευτικό σχεδιασμό των μαθημάτων της εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης του ΙΕΠ, για το σχολικό έτος 2020-2021, ο οποίος διαβιβάστηκε σε όλες τις σχολικές μονάδες με την αρ. πρωτ. 127986/ΓΔ4/24-09-2020 εγκύκλιο, όπου μεταξύ άλλων γίνεται αναφορά ότι οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει πάντοτε να αναφέρουν τις πηγές του εκπαιδευτικού υλικού που χρησιμοποιούν για την παροχή εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης, ακόμη κι αν η χρήση του υλικού είναι ελεύθερη.
  8. Σημειώνεται ότι εκπαιδευτικοί οι οποίοι δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό υπολογιστή, ταμπλέτα ή έξυπνο τηλέφωνο και εξ αυτού του λόγου αδυνατούν να παράσχουν εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση, λόγω έλλειψης του απαιτούμενου προς τούτο εξοπλισμού ή/και κατάλληλης σύνδεσης με το διαδίκτυο, υποχρεούνται να προσέρχονται κατά τις ώρες διδασκαλίας τους στις σχολικές μονάδες, όπου υπηρετούν, οι οποίες συνεχίζουν κανονικά την διοικητική τους λειτουργία, προκειμένου να προσφέρουν τις εκπαιδευτικές τους υπηρεσίες κάνοντας χρήση των υποδομών και του εξοπλισμού, που διαθέτει η σχολική μονάδα.
  9. Υπενθυμίζεται ότι η καταγραφή της εικόνας ή της ομιλίας άλλου προσώπου κατά τη διάρκεια των δικτυακών μαθημάτων είναι παράνομη και επισύρει αστικές, ποινικές και διοικητικές κυρώσεις.
  10. Τα προσωπικά δεδομένα που χρησιμοποιούνται για να λειτουργήσει η πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης, θα διαγραφούν μετά τη λήξη των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του8 κορωνοϊού COVID-19.
  11. Κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού μαθήματος συλλέγονται μεταδεδομένα, τα οποία παράγονται κατά τη χρήση της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης και είναι απαραίτητα για τη διάγνωση των τεχνικών ζητημάτων, που ανακύπτουν και συνακόλουθα την τεχνική υποστήριξη της πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης. Τα μεταδεδομένα αυτά περιλαμβάνουν:
    1. Τη διεύθυνση IP
    2. Το αναγνωριστικό “User Agent”
    3. Τον τύπο υλικού
    4. Τον τύπο και την έκδοση λειτουργικού συστήματος
    5. Την έκδοση διακομιστή – πελάτη
    6. Τη διεύθυνση mac (κατά περίπτωση)
    7. Tην έκδοση εφαρμογής
    8. Tις υλοποιηθείσες ενέργειες (είσοδος, έξοδος, κ.ο.κ.)
    9. Tις πληροφορίες σύσκεψης:
      1. Tίτλος
      2. Hμερομηνία και ώρα
      3. Συχνότητα
      4. Μέση και πραγματική συχνότητα
      5. Ποιότητα
      6. Ποσότητα
      7. Δραστηριότητα δικτύου
      8. Συνδεσιμότητα
  12. Οι μαθητές/τριες δύνανται να χρησιμοποιούν εξοπλισμό που ανήκει στη σχολική μονάδα ή στους ίδιους